Zwrot towaru i reklamacja

  • Towar zakupiony w naszym sklepie internetowym można zwrócić bez podania przyczyny najpóźniej w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
  • Prosimy o zwrot towaru kompletnego, nieużywanego i nieuszkodzonego.
  • Gdy tylko towar do nas dotrze, zwrócimy ci pieniądze w ciągu 15 dni. Otrzymasz pełny zwrot pieniędzy za towar i wysyłkę. Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi klient.
  • Jeżeli w okresie gwarancyjnym zostanie stwierdzona wada towaru objętego reklamacją, napisz do nas na adres: info@lubive.sk, a my niezwłocznie poinformujemy cię, jaka jest dalsza procedura postępowania.

REKLAMACJE

W przypadku jakichkolwiek problemów z torebką lub plecakiem prosimy o kontakt pod adresem info@lubive.pl. Będziemy potrzebować numeru zamówienia, faktury oraz zwięzłej informacji o naturze problemu. Najlepiej, jeśli do wiadomości dołączysz również zdjęcia. Każdą reklamację rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe, podchodząc indywidualnie do każdego przypadku. Dziękujemy!